Известие

Collapse
No announcement yet.

Джанти 5х100 на алфа?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Джанти 5х100 на алфа?

    Колеги, могат ли да се сложат джанти 5х100 на алфа с обикновени болтове? Гледам че масово слагат 4х100 на италианки и не съм чул някой да изпищи?

  • #2
    колега мойте са 5.100 момо и нямам проблеми болтовете мисля че са си обикновени дори съм ги ползвал и на 16 ки джанти и не съм имал проблеми !!
    Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
    Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

    Comment


    • #3
      Нормални болтове могат да пукнат джантата при стягането. Не си правете експерименти, а си купете раздвижни и си карайте спокойно. И аз съм 5x100 с раздвижни обаче.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Както каза колега с развижни става...друг е въпроса дали ще имаш правилните втулки за централния отвор...и има ли смисъл при положение че има достатъчно алфа джанти за продан.
        Аз лично не бих побългарявал

        Comment


        • #5
          аз карам и с втулки болтовете мисля че са обикновени!
          Alfa Romeo 145 junier -на части/Alfa Romeo 2.0 QV НА ЧАСТИ/Alfa Romeo 156 2.0 TS GTA-Продадена/
          Аlfa Romeo 155 1.7ts-Продадена/Volvo V70 2.4 140 1999g-Продава се/Настояща Volvo V70 2.0 TURBO AWD 226(За сега)Кончета!

          Comment


          • #6
            смело мога да кажа, че НЯМА голям избор от джанти на 5х98. Аз карам с 5х100, но задължително с раздвижени болтове. Ако се сложат обикновенни тези два милиметра държат и болтовете и джантата под напрежение непрекъснато. В някой момент задължително или ще изхвърчи болта или ще спукаш джанта, но и в двата случая е опасно и глупаво. Раздвижени болтове продават почти навсякъде вече и не са особено скъпи. Не експериментирайте със собственото си здраве или здравето на околните, много моля!
            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

            Comment


            • #7
              Колегата bouncer го е казал най-ясно и точно защо НЕ трябва да се слагат не-раздвижни болтове. Ти ако гледаш какво "масово" правят, карат коли с разбити окачвания дето като пуснеш за секунда волана, колата се опитва да направи обратен завой, а също и газови уредби дето ако те повозят за 10 минути най-вероятно ще изгубиш съзнание от миризмата на газ в купето и т.н...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Колегата bouncer го е казал най-ясно и точно защо НЕ трябва да се слагат не-раздвижни болтове. Ти ако гледаш какво "масово" правят, карат коли с разбити окачвания дето като пуснеш за секунда волана, колата се опитва да направи обратен завой, а също и газови уредби дето ако те повозят за 10 минути най-вероятно ще изгубиш съзнание от миризмата на газ в купето и т.н...
                Тва с обратния завой е добро

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                  Тва с обратния завой е добро
                  Абе и другото с газовите си е така... заради разни такива изпускащи вече почти постоянно карам в града със затворена клапа за въздух...
                  Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Не ми се търси линка от един немски Опел форум, в който господин бил посъветван да сложи 5х112мм на 5х110. Не било проблем никакъв. Предно дясно-във витрина на "Шлекер". Предницата-на салата. Втулката на централния отвор как ще спомогне за игнорирането на 2мм разлика в делителния диаметър? Известни като раздвижени болтове, както са те посъветвали(и то при определени условия) или преходни фланци. Пасването по централен отвор е задължително

                    Comment

                    Working...
                    X